tiistai 16. syyskuuta 2008

Tässä se nyt on....

...Uusin saavutukseni eli ihka oma sivu, jeeee!!! Olen intoa täynnä ja toivon että fiilis säilyy, sillä olisi mukavaa, ehkä joskus hieman noloakin, uudelleen lukaista omaa elämää ja senhetkisiä ajatuksia.

Olen jo aikani pohdiskellut kuinka pitää yhteyttä vanhempiin ja ystäviin siellä kotosuomessa, kun itse olen täällä ”kaukana” Italiassa ja tajusin tämän olevan ratkaisu. Itselleni ja perheelleni tätä sivua tässä muistoksi rakennan, mutta onhan tämä erittäin kätevä tapa myös jakaa kuulumisia ja kuvia...ja tiedä miksi tämä sivu tästä vielä ajan kanssa muokkautuu ;)

Olen ensikertalainen omien sivujen kanssa, enkä muutenkaan koneen kanssa mikään einstein, mutta ei anneta sen häiritä, eihän?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi! IHANAA MURU!!!

Tätä lisää!!! Mä ainakin luen enemmän ku innolla teidän kuulumisia!!! Ja tosiaan, mikä muisto tästä jääkään... :)

-S- kirjoitti...

kiitos kultapieni....pushal sinnekin.....yritän tässä opetella jättämään kommenttia.....taidan olla aika blondi tän kanssa. -S-

Anonyymi kirjoitti...

eh, ma è tutto in Suomi!!!!
Io non capisco!!!
traduci in Italiano, please...!!!
ciao ciao
FLAT

-S- kirjoitti...

FLAT tu dovresti già capire un po di Suomi. E se leggi bene, vedi anche qualcosa scritto in italiano....cercala :)