keskiviikko 29. lokakuuta 2008

Näperryksiä

  1. Ensiksi haluaisin mainita, että se eilinen sähkökatkos kesti sitten yli kolme tuntia ja tuossa kuvaa mitä MM teimme sillävälin makkarin puolella vain kynttilänvalaistuksessa.













Pelattiin tammea...mitä te oikein kuvittelitte?!?! ;)



  1. <----Tuossa pitäisi nyt olla numero kaksi, mutta jostain syystä ei nyt sekään sitten onnistu. Jokatapauksessa toinen asiani oli, että mua saa kutsua hulluksi! En saattanut itsekään uskoa mitä olen mennyt tekemmän. Ne langathan siis mitä minulla on ovat loppuneet, joten minä menin sitten pahimpaan ikävään tekemään noista jämälangoista erinäiköisiä kukkia (ja yksi neliöjuttu). Ihan vaan kokeiluna, että ymmärränkö vielä virkkauslyhenteitä kjs, ks, p, pp, ps jne. Pikkasen oli sormi suussa, mutta pienten pähkäilyjen jälkeen riemuvoitto. Jippii, ymmärsinhän minä :D Ja luulen, että ymmärsin myös erästä "virkkauskaavaa" Eli juu juu, tuntuu kovin tylsälle, mutta minä jopa pidin siitä :D Saatan tehdä jatkossakin. Ehkä totuus on kuitenkin se, että kukkia oli kiva tehdä, koska ne valmistuivat nopeasti. En kyllä millään jaksaisi ruveta mitään pipoa suurempaa neulomaan saatikka virkkaamaan.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihania kukkia, noista vois tehdä vaik koruja yms muita koristeita...
T:jasu

-S- kirjoitti...

Kiitos Jasu, Juu kai noista vois joskus johonkin juttuun lisätä. Saas nähdä. En heitäkään heti pois :D