lauantai 14. helmikuuta 2009

<3 Ihanaa Rakkaudenpäivää <3

! Buon San Valentino !

13 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa rakkaudenpäivää -S-!

-S- kirjoitti...

Yaelian: En halunnut laittaa suomalaisittain YSTÄVÄNpäivää, kun jotenkin kauniimpi ajatella tätä päivää rakkauden päivänä :D

MaaMaa kirjoitti...

Ihkut hiirulaiset :)
Hyvää ystävänpäivää myös sinulle, ihana -S-! <3

Susadim kirjoitti...

Ystävänpäivän halituksia -S-!
Mukavaa ja rakkauden täyteistä lauantai iltaa ;)

Susa kirjoitti...

Hyvaa Rakkaudenpaivaa :)

Sateenkaari kirjoitti...

kiitos samoin myös sinulle.HYVAA RAKKAUDEN PAİVAA! samoin tama paiva on taalla turkissa rakkauden paiva.

Rita A kirjoitti...

Toivottavasti teillä oli ihana San Valentino.

Verraton vinkki kun kerroit että musiikkilistan numeroita painamalla saa ylös näkyviin biisin ja esittäjän! Grazie. En ollut älynnyt , hah haa, autuaita ovat puupää sillä he kelluvat :D

Rita A kirjoitti...

A proposito edelliseen postaukseen; Eikös epäonnen päivä ole TIISTAI 13. Italiassa, eikä perjantai?

-S- kirjoitti...

Rita: Oli aivan ihana San Valentino :D Hyvä kun tuo vinkki auttoi....vielä tarttisin itse vinkkiä, jos olisi mahdollista saada tuo koko soittolista näkyviin....olen kyllä aika toivoton tuon suhteen.


Mieheni on aina puhunut myös perjantai 13....en ole kuullut että se voisi olla tiistai....teen pienen kyselyn ja palaan asiaan, hih :D

Susadim kirjoitti...

Heipsis S! Sain asennettua sen screen hunterin, mutten silti saa kuvia kopsattua..onkohan jotain olennaista mitä mun pitäis tietää?!

Mukavaa sunnuntain jatkoa sinne!

-S- kirjoitti...

Heissan Susadim: Voi pitäiskö mun nyt osata jotenkin opettaa, eh....en taida olla siinä mitenkään hyvä. Noh, minä kuitenkin käytän tuota niin, että avaan sen ohjelman ja laitan sen STAND BY tilaan. Samalla kun laitan Stand by tilan niin siinä on mahdollista muokata niitä oletusasetuksia. Minä olen laittanut niin, että kopiointi onnistuu näppäimellä F1 ja lisäksi vielä niin, että kuvat tallentuvat desk topille. Sitten kun haluan kopioida jotain niin painan vain tuota F1 nappulaa ja rajaan sen alueen mitä haluan kopioida. Siihen tulee sitten joku kirjoitus ja painan vain ok. Kuvan saa joskus siirrettyä Ctrl+V näppäimillä suoraan, mutta tuo ei toimi kaikissa ohjelmissa. Esim messengerissä tuon vaihtoehdon olen huomannut hyväksi. Jos kuitenkin haluat laittaa jotain vaikka mailiin niin silloin kannattaa liittää se screenhunt kuva, joka sinulla on tallentunut sinne desk topille tai minne ikinä oletkaan oletuksen laittanut.
Osasinkohan nyt yhtään selittää...tuo on kuitenkin tyyli miten minä olen tuota käyttänyt. Toivottavasti onnistuu sinullakin :D

Susadim kirjoitti...

Hups! Menipä vaikeaksi :) Mutta selitit kyllä ihan selkokielellä, kiitos! Jatkan harjoituksia...

-S- kirjoitti...

Susadim: Älä hellitä. kun olet saanut ne oletusasetukset itsellesi hyväksi niin sitten se onkin jo helppoa :)