tiistai 20. tammikuuta 2009

Uusi vanha harrastus


Voi vitjat. En voi uskoa tätä todeksi, mutta totta se vain on. Menen taas uimaan!!!


Joo ja ei siis mikään kerran käväisy lilluttelu, vaan olemme nyt koko perheen voimin aloittaneet uuden vanhan harrastuksen. Miksi vanhan? Noh, olemmehan molemmat G:n kanssa joskus hamassa nuoruudessamme harrastaneet kyseistä lajia. Tämä halli on tässä vartin päässä meiltä ja se on uimakoulumainen, eli sinne ei voi mennä vain huvikseen leikkimään tai uimaan omaa verraa. Meillä on harjoitukset kaksi kertaa viikossa. B menee lasten uimakouluun, joka on yli 5-vuotiaille. Minä ja G menemme radalle, jossa meillä on myös oma valmentaja. Olen aivan innoissani. Siitä on jo lähes 10 vuotta, kun olen viimeksi ollut valmennuksessa. Innolla odottelen tätä iltaa sillä ensimmäiset treenit on jo TÄNÄÄN!!!



Piti sitten käydä hieman varustautumassa tähän iltaan. Minulla ei ollut edes uikkareita (vain bikineitä), joten käytiin ne ostamassa ja tietenkin kunnon uimalasit. Uimalakki on myös pakollinen. Huomatkaa myös B:n ihana sininen uimalakki, hih. Juu ja Niken läpsytkin hänelle ostettiin :D Vielä muutama tunti ja sitten ollaan pulikoimassa. B:kin oli innoissaan kun kerroin hänelle. Toivottavasti on innoissaan vielä uimakoulun jälkeenkin ;)


8 kommenttia:

Signorina M kirjoitti...

Moi!
Löysin sattumalta sinun blogisi. Pääsin vasta alkuun tutustumisessa, mutta täältähän löytyy vaikka mitä mielenkiintoissa! :)

Olen reissannut Suomi-Italia väliä jo jonkin aikaa.. mutta vasta asettumassa aloilleen tänne etelään!

-S- kirjoitti...

Hei Pippuri,kiva kun löysit blogini. Juu tämä blogi on tällainen sekamelska kaikkea mahdollista, eli just niin mua. Ei mitään selkeetä linjaa vaan vähän sitä sun tätä. Hyvin italialaista vai mitä? Kauanko olet Italiassa asunut? Tervetuloa saapasmaahan :D La vita é bella qua :) Juu ja onnea italian opiskeluun :D

Paperina kirjoitti...

Heipparallaa Aversasta!


Lähetän sulle haasteen missä pitäis kertoa 6 satunnaista asiaa itsestäsi...

Tässä säännöt:
*The rules of The Six Random Things About Yourself:
1) Link to the person who tagged you. 2) Post the rules on your blog. 3) Write six random things about yourself. 4) Tag six people at the end of your post and link to them. 5) Let each person know they’ve been tagged and leave a comment on their blog. 6) Let the tagger know when your entry is up.

Jaana kirjoitti...

Joku vois opettaa muakin uimaan.. Pinnalla pysyn mutta kauaa en jaksa. Oliko teillä kiva uimareissu?
Käyhän kurkkaamassa mun blogia, siellä on sulle jotain.. :)

-S- kirjoitti...

Kiitos Paperina ja Jaana :D Samaan aikaan sama meemi. Ensimmäinen sellainen, jeeee :D:D:D

Jaana kirjoitti...

Aika hassua, etten tuota Paperinan kommenttia nahnyt, kun omani kirjoitin. Aikaa nayttaisi kuitenkin olevan noiden julkaisun valilla.. Mutta nyt sut on tuplana haastettu, jaamme odottamaan vastauksia :)

-S- kirjoitti...

Heissan Jaana, Ei se susta ole kiinni. Et voinut nähdä, kun viestit odottavat minun hyväksyntää. Olin sitten koneella vasta illalla, jolloinka näin molemmat viestit ja julkaisin ne siis samaan aikaan. Mutta minä tartun haasteeseen nyt tuplatehokkaasti, heh :D

Anonyymi kirjoitti...

VAU! Kuinka uinti sujui? (ehkä saan siihen vastauksen myöhemmissä kirjoituksissa... :)