keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Yllätyksiä kotosuomesta :D osa 2.



Olen hommannut itselleni kuriirin (pakottanut ystäväni lähettämään minulle tavaroita) ja kuriiri hoitaa hommansa paremmin kuin täydellisesti! Katsokaa nyt tätäkin muumipakettia. Sisällä oli aivan ihana kirje. ISOja puikkoja ja koukku. Muutamia pyytämiäni lankoja. Yllätyksekseni siellä oli myös karkkia ja uusi FIT lehti. Ja kyllä, Stich´n bitch, neulojan käsikirja! IHANAA!!





Neulojan käsikirja on siis samaa sarjaa kuin tuo virkkaajan käsikirja. Näiden avulla minäkin ehkä onnistuin. Neulojan käsikirjassa oli ihana kappale otsikolla: "kuinka korjata virheet" hehe. Saattaa tulla tarpeeseen.


Ja eihän se riitä, että paketissa oli vain minulle jotain. Ystäväni oli laittanut sinne hieman extraa ja ostanut B:lle puuhakirjan, tarrakirjan ja tikkarin. Kuinka huomaavaista. Kiitos kulta.


Olen tässä päivisin nyt vain mietiskellyt joululahjojen tekoa. Saas nähdä miten tiukille menee. Kortit olen jo tehnyt. Ei ollenkaan minun tapaista tehdä näin paljon etuajassa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa että se tosiaan tuli perille eikä jäänyt matkalle!!! :D

hauskoja hetkiä, säkin oot rakas!

Pushal!