lauantai 27. syyskuuta 2008

Ei kykene

Vanhemmat ovat nyt siis tulleet. Eilen oltiin Caprilla ja tänään mennään Pompeiin. Huomenna Paestumiin ja sitärataa, eli nyt vain on niin, että blogitus saa hetkeksi jäädä...ihan vain hetkeksi. Ja kun sitten palaan niin tulee ainakin kuvia tapahtumista.

Vielä ihan must yksi B:n hassutus. Nämä ei kirjoituksena välttämättä kuulosta hauskoille, mutta aion kirjoittaa näitä silti, koska ovat vallan hupaisia siinä hetkessä :)
B kaivoi nenää ja kertoi "etsivänsä naruja". Mummi sitten tokaisi, että nenää ei saa kaivaa, eikä varsinkaan ruokapöydässä. B siihen vastasi: "niin, mutta jos on hätätapaus...?!?" ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei nää 5vee hassutukset on ihan loistoja!!! :D Jatka vaan!

Mun on pakko kertoa...tänään töissä kans meidän pienin, neiti Pikku Myy 3vee, keskustelussa kirjaimin PM.

Pikku Myy koskee mun silmälasien sankaan.
PM: miks näitä ei voi ottaa pois?
S: No mä nään paremmin kun mulla on ne päässä.
PM: *miettii hetken* Ai. Onko sulla sit huono näkö?
S: No, on mulla vähän huono näkö jos mulla ei oo näitä laseja päässä. Nään paremmin kun ne on.
PM: *miettii taas hetken* Jaa. Ootko sä istunut liian lähellä tvtä?!

Heheheh.

-S- kirjoitti...

Hih...sinähän noita hassutuksia varmasti vasta kuuletkin :) :) :)